پرش به


انجمن‌های گفتگوی بورسینس - اطلاعیه؛

پیامی برای نمایش نیست

موضوع های جدید


تصویر

نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک و تعمیرات آن


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1 jahanagahan

jahanagahan
    آفلاین

    عضو تازه‌کار

  • عضو ارزشمند انجمن
  • ستاره
  • 5 ارسال
  • عضویت: ۳۰-فروردین ۹۸
  • 5 موضوع ایجاد شده

ارسالی ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶ بعد از ظهر

شرکت جنرال الکتریک توانسته است در طول سال ها خود را در بین شرکت های ممتاز لوازم الکتریکی نگه دارد . این شرکت برای مشتریان خود ارزش بالایی قائل می شود و همه کارکنان خود را موظف به رعایت احترام و حفظ ارزش خواسته های مشتریان کرده است و کسانی که همکاری های لازم با شرکت نداشته باشند ، کم کم از طرف شرکت کنار گذاشته می شوند .
• شرکت جنرال الکتریک چه ارزش هایی را برای رسیدن به اهداف خود مهم می داند ؟
1. میل وافر برای پیشرفت
2. پرس و جو و تحقیق برای یافتن راه حل های خلاقانه و جدید
3. خلق کردن
4. پاسخگو بودن
5. یاری رساندن
6. تعهد داشتن
یکی دیگر از استراتژی های شرکت جنرال الکتریک این است که برای رسیدن به کیفیت مورد نظر ، همه کارمندان خود را مسئول می داند. سه عامل مهم در تعیین کیفیت محصول نهایی ،در این شرکت نقش اساسی ایفا می کنند :
• فرایند تولید محصول
• چگونگی ارائه خدمتی که توسط کارمندان شرکت
• کسب رضایت مشتریان
این شرکت ، همچنین در زمینه تولید کامپیوتر نیز برای مدتی فعالیت داشته است ، اما این فعالیت ها تا سال 1970 بیشتر ادامه پیدا نکرد و امتیاز شرکت کامپیوتری خود را به شرکت کامپیوتری هانی ول ، واگذار کرد . یکی از مهمترین تبلیغات شرکت جنرال الکتریک ، کار برای رادیو آمریکا بود ، با انجام این پروژه توانست درصد فروش محصولات خود را بسیار بالا ببرد . ما در نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک قائم سرویس ، توانسته ایم متخصصان کارآمد و با تجربه را ، دورهم جمع کنیم تا بتوانند برای مشکلات لوازم برقی شما از جمله : یخچال فریزر جنرال الکتریک شما ، راه حلی را پیدا کنند. شما عزیزان در هر کجای تهران که ساکن باشید ، کافیست تنها با یک تماس با تعمیرگاه ما ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار حرفه ای را در محل مورد نظر خودتان داشته باشید .

 

 

منیع: ghaemservice.com